10 Jan 2012

Hälsningar från Arabia, part 1

Det har inte blivit mycket bloggat den senaste tiden. Jag skyller på att jag flyttat. Nuförtiden fins jag vid Arabiastranden. Tillsvidare verkar det vara ett bra ställe att bo på ifall man har barn, hund eller alkoholproblem.

Jag tror jag kommer att överleva. Det är bara 4km till centrum och Stocka! Fiu!

I've moved to Arabiastranden about 4 km from the city center, that's why I've haven' been bloggin that much. Now a update for you who would like to know more about Arabia in Finland.

Pepsi och Marimekko



2 comments:

  1. Hur trivs hundarna efter du har flyttat?
    Hörde ett rykte att en Jonas ska sända på x3m på torsdagar. Men vilket efternamn, det hörde jag int.

    ReplyDelete
  2. Troligtvis är det Mysfabo för det är Kia som sa det fick jag veta.

    ReplyDelete