13 Nov 2011

Hundkläder

Hund + kläder slutar ofta i ett fnys från mig. Men idag har Max fått en julinspirerad ylleskjorta av min mamma. Inte nåt man använder varje dag men säkert en hit för lillajulsfirandet och julafton. Max själv tycks inte bry sig att tröjan inte är stickad i kashmir. Nåt ägaren värdesätter i stickade plagg.

Max got a new wool sweater made by mu mum. Max will definitely wear it for all he's parties around Christmas. He doesn't seem to pay that much attention that it's not made from cashmere. Something I would notice at once.



3 comments:

  1. Aj vad Max njuuuuter. Jag tror att han vill ha massor med kläder, kanske stickade yllebyxor.

    ReplyDelete
  2. @Anne: Aj aj vad han vill ha yllebyxor. De måste bara ha en gylf som går att öppna med tassar...

    ReplyDelete
  3. Jag måste får se massor av bilder på Pepsi nu. Annar klipper jag av mig mina händer.

    ReplyDelete